poniedziałek, 10 czerwca 2013

Mukuro Rokudo ^^^^ część 1

Wiiiiitaaaaam!!! <przeciągłe ziewnięcie> Ależ dziś jestem śpiąca i zdenerwowana, do tego ten brak notki w piątek. Nie miałam kiedy tego zrobić, chociaż fotki czekały w pogotowiu. Co do tego zdenerwowania, to wina tych trzech głąbów. Myślałam, że to pozostała 6 będzie męcząca, a jednak się myliłam. Są w miarę znośni w porównaniu do Luffy'ego, Sanji'ego i Zoro. Tak szczerze mówiąc, to na pewno lepiej z nimi się spędza czas, niż z tą trójką. Miałam do czynienia z wieloma ludźmi, naprawdę, ale nikt mnie tak jeszcze nigdy nie wkurzył, jak oni. Jestem tak wytrącona z równowagi, ze nie wiem, co mam pisać, dlatego daję notkę i się ładnie z wami żegnam. Pozdrawiam i do zobaczenia w środę, jeśli czas mi pozwoli na to. Pa ;*

Mukuro Rokudo ^^ ;*   
(Nami:- Postać ta jest z anime Katekyo Hitman Reborn)



























































     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz