środa, 19 czerwca 2013

Nelly Raimon,eh ^^^^ część 1 / Naruko Namikaze część 1

Noż cholera jasna, jego mać. Nigdy się chyba nie nauczę systematyczności. Obiecuję, że coś będzie, a dupa z tego wychodzi. Do tego jeszcze brak czasu i chęci na cokolwiek. Teraz mi jakoś tak przyszło i chyba od razu zrobię podwójną notkę, bo trochu to tu mnie nie było. Ostatnio jakoś naszło mnie na oglądanie anime, szczególnie One Piece. Toż to już jest okrągłe 600 odcinków. Oczywiście oglądam różne po kilka odcinków. Jedyne czego na pewno nie obejrzę do końca, to Fairy Tail. Odrzuca mnie postać Juvii czy jak jej tam. Szczególnie jej zachowanie wobec Grey'a. Ma normalnie jakąś obsesję na jego punkcie. Moim zdaniem tu powinny być pary homoseksualne, jak i hetero, ale to już jest kwestia tego kogo z kim połączyć. Na pewno bym obstawiła jedną konkretną parę, a mianowicie: Gray x Natsu. A co do hetero to jeszcze nie wiem. A wracając do One Piece, to tu już mam dwie możliwe kombinacje - Zoro x Luffy / Sanji x Luffy -, może to też być trójkąt Zoro x Luffy x Sanji. Zależy co komu przypadnie do gustu. Oczywiście też może być Zoro x Sanji. Nie wiem, czy w ogóle komuś takie zestawienie się podoba, bo ja nie mam nic przeciwko.
Nawiąże jeszcze do jednego anime, które nie dawno oglądałam i to dwa razy. W sumie tylko 25 odcinków jest, ale nie ma takiej opcji, żeby się kiedykolwiek znudziło. A mowa tu o Tiger & Bunny. Przelotnie gdzieś widziałam tą nazwę, więc postanowiłam sprawdzić i pozytywnie mnie zaskoczyło. Różni się diametralnie od moich wyobrażeń. I to mi się właśnie cholernie podoba. Oczywiście jeśli chodzi o relacje po między postaciami, to najbardziej rzuca się w oczy zachowanie Kotetsu wobec Barnaby'ego. Na początku nie są do siebie przekonani i ciągle się kłócą o byle co. Z czasem to się zmienia, gdyż poznają się coraz lepiej, ze względu na to, że są zmuszeni razem przebywać w pracy. To po prostu stało się naturalne.
...
To już koniec, bo jeszcze dam spojlera, dla tych co nie oglądali, ale mniej więcej opisałam jak ja to widzę. A teraz na temat. Pora na kolejną notkę, na którą tak długo czekaliście. Przed wami...

Nelly Raimon ^^ ;)
(Nami:- Postać z anime Inazuma Eleven)













































Naruko Namikaze ^^ ;) 
(Nami:- Postać z anime i fan artów Naruto / Naruto Shippuden)

    











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz