piątek, 5 lipca 2013

Itachi x Sakura,eh ^^^^ część 1

Nie wierzę, że udało mi się znaleźć coś nowego, bo jakiś czas temu prawie nic a nic z tą parą nie było.  Sprawdzałam jakieś 4-5 lat temu. A w samym anime w ogóle nie było czegoś takiego. A wracając do tematu... Po tym zarzuciłam szukanie fotek i oglądanie anime, na rzecz innych. A mianowicie oglądałam Bleach'a, Fairy Tail, Katekyo Hitman Reborn, D.Gray-Man, itd... Po pewnym czasie znowu zaczęłam to oglądać, ale nadal odkładałam poszukiwania, mając pewność, że nic nowego nie znajdę. Dopiero dziś tak jakoś przez przypadek udało mi się znaleźć ich dość dużo. Właściwie to szukałam całkiem innej pary. No kurczę, napisałam w wyszukiwarce Zoro x Luffy, a po dalszym wyszukiwaniu wyskoczyło mi Itachi x Sakura. No normalnie aż dech zaparło ze zdziwienia. Po tym próbowałam na anty sakura i znowu natknęłam się na Itachi x Sakura. Dziwne to jakieś, ale tak przez przypadek udaje mi się wiele ciekawych rzeczy znaleźć. Jednak to nie zmienia mego zdania o One Piece. To jest najlepsze anime na świecie, jedyne tylko co mnie wkurza, to śmierć Ace'a i wspomnienia co niektórych postaci. Kilka odcinków jest przegadanych i nudnych jak flaki z olejem. Ale idzie to wytrzymać, bo dalej rozwija się akcja i jest ciekawa fabuła. Zapomniałabym o jednej rzeczy... czemu nie ma par homoseksualnych? Przecież było by od razu inaczej i ciekawej. No właśnie na przykład takie: Sanji x Usopp albo Robin x Nami. Nie zapominając oczywiście o Zoro x Luffy. To są na pewno pary, które ja widzę i uważam za pasujące do siebie. Nie wiem jak wam się to podoba?! Co wy o tym w ogóle sądzicie?! Chciałabym znać wasze opinie. 

No to teraz przejdę do tej konkretnej części. Przed wami .... <werble>
Itachi x Sakura ^^ <33  
(Nami:- Postacie są z anime Naruto / Naruto Shippuden)
















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz