sobota, 27 lipca 2013

Sakura Haruno,eh ^^^^ część 1

Tak jak pisałam w poprzedniej notce... Obiecałam kolejne albumy ze zdjęciami moich ulubionych postaci i nie tylko, oraz mojego chłopaka. *serduszka w oczach* Ace jeszcze o niczym nie wie, ale coś mi się wydaje, że ktoś mu się wygada. A ktoś... to znaczy mam na myśli Usoppa,Choppera i Luffy'ego. To są takie paple, że brak mi słów na nich. Ewentualnie coś mogłoby się wymsknąć Sanji'emu, albo Zoro. 
Jestem przekonana, że Ace wolałby nie byś tego świadomy, bo będzie buba. 
Dopóki wszystko jest dobrze, mogę dać notkę i lecę załatwiać swoje interesy. 
Przed wami moi mili wystąpi ktoś kogo większość wolałaby zaszlachtować. Ja osobiście również, ale może znajdzie się ktoś kto akurat ją lubi. A oto... <werble>
Sakura Haruno ^^ :P
(Nami:- Postać z anime Naruto/ Naruto Shippuuden)
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz