środa, 3 lipca 2013

Luffy x Nami,eh ^^^^ część 1

Ohayo! Dziś notka będzie krótka i bez zbędnych wstępów. Nie mam na to czasu i chęci, poza tym znowu te głąby chcą iść na plażę. A co ja mogę na to, jak oni nie dadzą rady siedzieć w miejscu. Ciągle chcą a to gdzieś pojechać, a to się wybrać na przechadzkę. A samych puścić ich nie mogę. Jestem zmuszona wszędzie z nimi być, żeby się nie martwić, że coś odwalą, jak to oni potrafią. Po tym muszę latać do komisariatu albo innych instytucji i wszystko załatwiać. Cała 9 jest na bakier z prawem, no Luffy to szczególnie. Ale co ja wam tu będę opisywać. Nikt z was nie musi tego znosić i tak cierpieć. No, a ja kończę te moje żale i wywody, bo nigdy się nie wyrobię z notką. No to do zobaczyska w następnej notce ;*;*;*;*

Luffy x Nami ^^ <33 
(Nami:- Postacie są z anime One Piece < Ta ruda małpa jest taka do mnie podobna <szok>>)





































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz